"Orang yang paling bahagia adalah orang yang melupakan keburukan orang lain terhadap dirinya, dan melupakan kebaikan dirinya terhadap orang lain"

Rabu, September 24, 2014

Pengedar Shaklee kawasan Damansara Damai

Assalamualaikum..

Saya Farizah @ Efa @ lebih dikenali dengan nama Faja adalah pengedar Shaklee untuk kawasan Damansara Damai, Sri Damansara, Ara Damansara, dan kawasan yang sewaktu dengannya..
sekiranya......................
anda.......
adik-adik, kakak-kakak, abang-abang, pakcik dan makcik berminat untuk mengetahui lebih lanjut berkaitan dengan produk kesihatan Shaklee @ berminat untuk menjadi ahli..
boleh la menghubungi saya secara: - 


call | whatapp | sms | blog
019-3823446
SID - 1167843

insyaallah..... 
sedikit sebanyak saya akan cuba untuk membantu anda.






penghantaran juga dibuat disekitar negeri KEDAH Jelapang Padi..
Sebab apa??
saya asal dari negeri KEDAH..
untuk sesapa yg produk yang bokonan dihati boleh la rojer2..
kawasan2 yang sewaktu dengannya..
ALOR SETAR, LANGKAWI, PENDANG, JITRA, LUBUK MERBAU..

nk pakai ID saya utk masuk member pun boleh..
nk pakai ID utk beli barang pun boleh..
saya izinkan..



Tiada ulasan: