"Orang yang paling bahagia adalah orang yang melupakan keburukan orang lain terhadap dirinya, dan melupakan kebaikan dirinya terhadap orang lain"

Jumaat, Julai 19, 2013

Menu berbuka puasa..

Salam..
hari ke 10 puasa ni.. dah penuh handphone aku dengan gambar makanan yg share antara family aku..
share dari jarak jauh la..
sepanjang puasa... bila masuk petang je.. hubby mula "what up" aku.. nak makan itu.. nak makan ini..
hahahaha.. macam la aku pandai masak sangat..
last2 kat bazar ramadhan jugak sasarannya..
kami beli lauk-pauk.. kuih-muih..
balik je rumah..aku buat air.. n masak nasi..
jom..aku share serba sikit apa yg ada..

antara juadah berbuka family aku

Cik Puan Faja

mak wat karipap ubi black paper.. siap sedia utk d goreng..

 menu pencuci mulut dari aku n hubby..

kuih seri muka buatan mak.. sedapnya.. 

itu saja yg boleh aku share kt cni.. 

wassalam..


Tiada ulasan: